22 februari 2011

Passion våran inre kraft..


Tänk att vi har chansen att lära oss något nytt varje dag..i möten med människor o djur.. i det vi läser..ser o  hör...vi har valet att ta in den information vi vill ha och behöver.. varken mer eller mindre..
Att lära sig nya saker...väcker ofta en passion en inre glöd..som ger oss kraft..en kraft som vi behöver för att kunna gå vidare i våra liv..ta tag i saker som vi kanske bara går och drömmer om...
vad är det som hindrar oss att göra det vi vill..för många  av oss handlar det om rädslor..förändringar...men det går att släppa  lite på  spärrarna  en i taget  och våga gå på  känslan i stället ..nyfiket lära oss nya saker...förändringar kan ju faktiskt leda till något nytt som är kanonbra ...jag säger inte att det är något man gör över en natt.. eller att det är enkelt.. men blir du mera  uppmärksam på vad du själv vill ta in och lära dig..så är du en bra bit på väg...då kan du plötsligt våga prova något som du inte gjort förut..va härligt att kanske kunna hitta något som du känner passion för..för mig är det väldigt  viktigt att följa min passion..hålla glöden vid liv..jag tycker att det är en av dom viktigaste krafterna vi har inom oss...


känner du att du också vill ..
ta vara på lärdomarna du får..
lägga din eneri på det du vill lära dig.. släppa loss din  inre glöd..
hitta din passion..våga omfamna livet..härligt börja redan nu ...kram Kickan

2 kommentarer:

  1. Men hej igen finböna
    SÅg nu i efterhand att du är sugen i spontantarmen att åka ner. Kul kul. Du är så välkommen. Maria och Gurra kommar dock nu i början på nästa vecka så det kanske är bättre en annan vecka. Vad tror du ?
    kram kram kram

    SvaraRadera
  2. Hejsan Svejsan tjejen!

    Va´kul att höra att du tyckte om tillbringaren!
    Priset är 490.- och den rymmer 1 liter.
    Och skulle du var intresserad så blir du ensam om en sån, det är den första jag gjort.
    Om du undrar, så har jag ännu inte tagit mej i kragen och ringt till "trollgubben" för min allergi...men, men, det var väl sjutton om det inte skulle bli snart ;-)

    Kram på dej och ha det gott i vinterkylan!

    SvaraRadera