18 oktober 2010

Trollsländan...mitt kraftdjur

                                                 Jag har alltid tyckt att trollsländor är ett
                                                 av våra vackraste djur ,det flög in en
                                                 och satte sig i köket en dag ,jag fick
                                                 fram kameran men då fick hon så bråttom
                                                 ut igen så det blev inget fotande av henne;)
                                                 

                                               
                                                Trollsländans betydelse är lite olika
                                                vem som tolkar den..för mig betyder
                                                den.. Beskydd andligt växande och
                                                en stark intuition...
                                                än så länge har jag inte bestämt text
                                                på tavlan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar