18 oktober 2010

Kraft kort..våga vara den du är..

                                         Jag mediterar varje dag en otroligt
                                         skön avkoppling..i stillheten
                                         får jag ofta till mig många bilder o ideér
                                         som jag sedan brukar plita ner
                                         på en bit papper, det roliga är att om vi
                                         är en grupp som sitter och mediterar
                                         brukar vi berätta vad vi upplevt så
                                         endel kan känna igen mina kort
                                         innan dom ens är gjorda...

                                                         
                                            Släpp loss ditt inre
                                            ingen är så bra på att vara
                                            dig som du   /kickan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar