15 mars 2015


Ibland flyter livet på och vi glömmer att lyssna, lyssna på oss själva, min tavla När stillheten talar, känns som en förlängning av mig själv just nu, jag befinner mig i mitt eget universum i det som finns inom mig, det är stort, tänk vad mycket det är som ska upplevas och höras bara inom mig.
För att kunna höra allt som vill sägas har jag stängt ner allt flöde av intryck utifrån och valt en inre vägvisare, och det är så himla skönt, jag är så inspirerad, vill uttrycka mig i färg o form hela tiden, små frön som växer inom mig blir till doftande blommor och träd som spirar med sina långa rötter i moder jord. Har flera dukar  som är påbörjade, men först ska jag njuta av det vackra vår vädret innan färgerna åter helt få ta över mitt sinne... önskar dig en härlig dag kram Kickan Lovelia 

"När stillheten talar"   
100x100

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar