23 oktober 2012

Älskade Passion


                              Lovelias art
                 
 
Passion
med vingar av sirligt tyg för att allt är möjligt
en ficka full av hemligheter,
masken med guld pärlor och en nyckel till allas hjärtan
som lever av lust glädje kärlek och romantik
 hela livet blir ett pärlband av ljuv musik.
                                         
 
 
 
 
 
Jag är i ett flöde av skapande där jag vill uttrycka mig i många olika material
i mina senaste verk kände jag sådan passion när jag skulle måla,ville aldrig sluta
jag hade grejer över i soffan o på hela köksbordet i en vecka så
jag sa åt mannen i mitt liv att äta det får vi nog göra i ett annat rum;)
och bara det är ju mysigt,att byta rum lite då och då.
 

 
Jag fortsätter att skapa och jag känner att jag
 behöver strukturera min tillvaro lite,
då gör jag det helst genom konsten 
det blir så mycket roligare
med struktur då ;):)
Kram Kickan Lovelia 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar