21 april 2011

Fullmånen lyser upp min natt..


Det blev en härlig bild där björkens grenar ramar in mångubben...
som om han plockat ett eget Påskris...
en av mina passioner är att fota allt möjligt o se skönheten i bilder
från olika håll..så nära men ändå så långt bort...

Jordgubbar till frukost nu är doften av somma nära...
ska nog förstärka min sommarbild lite mer i dag..

kanske ligga i hängmattan o läsa en bra bok..o bara vara i nuet...

Härliga lång helg.. umgås med vänner.. äta ägg..o dra runt på en nytrimmad kvast;)
Glädje..värme och en riktigt Go o Gla Påsk..kram Kickan

1 kommentar:

  1. Haha...jag ÄLSKAR dig och ditt härliga förhållningssätt till livet och till oss som finns omkring dig...Du vet de´va?!
    Kul att du gillade min lilla diktläsning i radio. Hihi...galet kul. Fick kanonbra feedback av redaktionen efter inspelning.
    Ha nu en glad påsk och kör försiktigt på din nytrimmade Morgårds-kvast lovely du
    Ciao och kram
    St Emma

    SvaraRadera