27 januari 2011

Lite nytt o lite gammalt...

Det här bordet har jag haft länge svartmålat  med en dålig skiva på..
efter att ha stått  i trädgården en sommar ..
så ny fick det bli ett lyft sågade till en ny skiva i furu..
och målade bordet vitt med lite tänkvärd text på...


sen var det dags att anlita snälla  maken för lite sinckarjobb;)
en ram så jag kunde göra en ny stor anslagstavla ..ala Kickan...
jag satt i  hönsnät  och målade ramen vit sen "skruttade" jag till lite  med
ett lager av en annan färg så den  ser lite gammal o sliten  ut...
Nu är det bara o sätta upp nyheter o annat kul på den...
jag gör dom även på beställing i olika storlekar..


Kom i håg min vän...
Gör du alltid samma sak..Blir dina dagar alltid lika..
  Våra dagar blir vad vi gör dom till.../ Kickan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar